Neznaboh   2.4.2011 20:10:49
Rating:2 Zobrazeno: 5394x

Nesnáším boha

Nesnáším boha, nesnáším náboženství, všechny ty lidi kolem toho. Církev je jedno velké svinstvo.
Pánbíčkáři nám klepou na dvere a snaží se nás obrátit na víru. I jehovisti. Nejhorší je kolik mladých lidí do těchto sekt spadne.
Místo aby se sami snažili něco dokázat tak se podřizují smyšlené vyšší moci. Bůh nikdy nikomu nepomohl a ani nepomůže. Tak se vzpamatujte!

 
Pro přidání komentáře musíte mít zapnutý javacript
stan  13.10.2016 11:46:16
Není krásné věřit že je ještě něco nad nám ?
TUTAnchATOn  26.9.2015 22:04:31
Nejsem sektář a je pravda, že v církvi je duchovno zneužito -podstatné věci dosud zamlčují a tím společnost a její jedince manipulují- mocní si myslí, že vyhráli a další skutečnosti, které zatím nezmíním. Proto se to všechno* stane.
Píšete tu zajímavé ateistické myšlenky - ale něco bude pravdy na tom, že bývá všechno jinak, než jak nám (milostivě a učeně) předávají ostatní. ?vzhůru a ?dolů objevit, jak to skutečně je.....
Dominika  4.5.2015 13:58:49
Zajímavé. Mimochodem, jsem uplně stejná odpůrkyně těhlech "Bůh ti dá sílu" "Byla to vůle Boží" a podobné sračky. Bůh není. Uznává církev incest, že vy, všudybylkové tvrdíte, že člověk je tvorem stvořený Bohem? To jsme všichni incesťáci? Dokažte hmatatelným důkazem bez povídaček a bájí něco, co jeho existenci dokazuje. Nic nedokážete, protože veškeré jevy přisuzované Bohu jsou lehce zdůvodnitelné reálnými a logickými úkazy jako příroda. s
Ukažte nám tedy něco, abychom uvěřili. Do té doby si strčte Boha do p*dele a užívejme si dále hnusárny a prasárny, které se tu dějí a Bůh všemohoucí na ně jen debilně hledí, místo aby je stopnul. s
bud neni  4.4.2015 16:23:17
Pro undefined.obracet se nato ze buh muze zato ze se nekdo odnaucil chlastat apod je ubohy protoze to je jen samotnym clovekem.boha nesnasim.veri tomu pritel a jen to nici nas vztah.bud ti vnicem nepomuze!jsou zabijeny deti.zeny vsichni a kdyz je buh tak skvelej tak by to nedopustil.vse je jen v lidech a to jaci jsou!tp ze se nekdp z rodiny uzdravi nebo umre nema nic spolecnyho nejakym smyslenym bohem.je to kravina pro lidi co potrebujou jen necemu verim.kdo ma pravo nekomu rikat jak se ma chovat.co kdy jist.co kdy delat?nikdo!tak uz sakra pochopte ze je to blbost!clovek si ma zit jak chce je to jeho svobodna vule a ne podle nejake smyslene veci dodrzovat nejaky pravidla!kdyz cirkev ve jmenu "boha"zabijela lidi.neverici.knezi znasilnujou.to ma bejt vule boha?dite se vycpat s vasim podelanym bohem
XY  6.12.2014 17:21:14
To zda ten, ci onen veri nebo neveri je osobni zalezitost.Kazdy v neco veri a nemusi to byt Buh.Je faktem, ze verici maji jednodussi zivot.Vse si zduvodni, byla to vule Bozi, co Buh ridi dobre ridi a pod....Ja treba verim v reinkarnaci.
Jehoxpčka  5.12.2014 16:53:08
Jehovisti hlavně slovo Boží překrucujou. s
Patra  5.12.2014 16:06:50
Proti Jehovistum nic... čtou nám slovo Boží
Petr  27.10.2014 11:41:46
A kdo řekl že má tady to maso Bůh rád ?
Bezbožný  27.10.2014 11:40:50
O jakém Bohovi je řeč ? Modrym, červenym... přece ho na Měsíci ruští kosmonauté neviděli ?
Psali to i v novinách
undefined  9.6.2014 16:31:33
Boha nemuzeme odsuzovat
protoze mame svoji vuli , se kterou se muzeme rozhodovat sami
jestli chceme slouzit dobru nebo zlu
je to jen na nas.
Rikas ze Buh dopousti zlo
ale jak nam muze pomoc a zasahnout kdyz neni vitanej, ,
Buh neni spatny
to ze rano vstanes
a ze treba jen vidis je jeho zasluha
i kdyz si to neuvedomujeme
Buh je stale s tebou,
A mimochodem
nechapu proc odsuzujes Boha kvuli..
Jehovistum je to sekta, ktera nema nic spolecneho s Bohem a celkove s krestanstvim
a jinak katolicka cirkev ( kvuli ktere je takove halo k tematu Buh ) je falesna cirkev
s tim souhlasi mnoho krestanu ( viz kniha zjeveni -j proroctvi o falesna cirkev ) ne jenom ateisti
Kupči s Bohem
a tim delaji spatne jmeno Bohu
Buh pomaha i dnes , napr : Vyleceni z Alkoholismu, vyleceni agresivity, obraceni masoveho vraha atdd mohl bych pokracovat do aleluja
Buh tu je a je tu i pro tebe , je jen na tobe jestli mu dovolis aby vzal tvuj zivot do jeho rukou
Kez najdes Boha v Srdci
a pak poznas ze neni takovej jak o nem hovori ostatni
jako o Sadistovi kterej se tesi z nasi Bolesti ,
Co by z toho mel ?
Vzdyt je to Buh
proc by se snizoval
k takovemu
činu
ma te rad
poznej a pak ho suď
ale kdyz neznas tak ho nesud()
preju ti hezky den
sionista  8.6.2014 7:54:07
Bože vidíš to! Tolik idiotů! Jak je můžeš mít ještě s rád?
Satanist  30.5.2014 8:02:21
Naprosto s tebou souhlasim bůch je ten největší nejhorší nejzlejší zmrd jakej může kdy existovat nejrači bych vzal nějákou kyselinu a po kapkách bych jí na toho zmrda lil. A pak bych toho zkurvysyna boha upálil zaživa se všema svatejma sviněma jako to ty domrdaný křesťanský svině ďáli dobrejm lidem.
neznaboh 2  8.11.2012 19:58:15
souhlasim s ondrou kdybyste navstivili treba detskou onkologii a umrelo vam dite a vy jste drive verili a prosili o pomoc a zbytecne tak dojdete k presvedceni ze nabozenstvi je hovadina vsech hovadin tak at se dari vrahum zlodejum a podobnejm protoze jen ty maji stesti spravedlnost neni nebyla a nebude co treba v osvetimi taky napisete ze to udelali lidi a co cirkev o tom vedela a jak jim panbickari pomohli pomodlili se za ne fakt husty a co inkvizitori a upalovani ve jmenu boha pro me vsechno dohromady jedna velka lez a pakaz na co jsou treba drahy kostely a farari to by byla prace a ne se celej den drit pani ti to maji vymysleny pakaz ja si verim v jedno a na tom nic nezmenim
Marcus  2.7.2012 10:39:16
To já tedy Boha miluju!
okulka  14.6.2012 3:59:26
Pokud Bůh opravdu je, tak je to to nejkrutější, čisté zlo jaké může být, jak není po jeho je zle. s
Marcus  28.2.2012 16:00:15
No, tobě Pánbůh vážně moc nenadělil. Nevěděl jsem při čtení, jestli se smát nebo plakat. Přeji brzké dospění. s
karel  25.1.2012 15:51:18
Je zajímavé, že v běžném hovoru lidi používají výrazy odkazující na boha, přestože v boha nevěří. Bohužel. Bohudík. Boží. Božský. Zbůhdarma. s
Standa  5.1.2012 0:58:24
Znáš tu písničku, "Saxáno, v knihách vázaných v kůži, kouzel je na tisíc. Saxáno, v jedné jediné růži, kouzel je ještě víc." I ten nejmenší brouček má ještě menší tykadélko, kterým ohmatává okolní svět. Ve své maličké hlavičce má ještě menší počítač, který mu dovoluje žít a rozmnožovat se. Žijeme na planetě, kde existuje něco, co člověk neumí uměle vytvořit. To "něco" je život. Kdo stvořil život? Kdo řídí vývoj života na Zemi? Člověk je jediný tvor, který umí pochopit, co je dobro a zlo, minulost a budoucnost atd. Kdo stvořil člověka? Kdo řídil náhodu, která zapříčinila jeho vznik a vývoj? Tou hybnou silou byl a je Bůh. Bůh, který zde byl od věků, je zde i nyní a bude zde až na věky. Ty jsi produkt jeho hybné síly. Na tobě záleží, jaký bude život na této Zemi. Na tobě záleží, jak použiješ svůj život a rozum, dar, který jsi dostal od boha.
Tak vypadá dnešní moderní způsob víry v jediného Boha. A je jedno, jestli tím jediným Bohem myslíš Aláha, Jehovu, nebo Budhu. Kdo nevěří v Boha, neváží si sám sebe a klesá na úroveň němé tváře.
tutr  30.11.2011 1:44:55
já věřím, že jsem z ničeho!po milardách letech jak to říkají vědci
bůh  30.11.2011 1:43:27
lidi,odkud jste, asi z kamene po miliardách let jste byli vodou, pak stromem, pak buňkou a teď jste člověkem.Ne nejdříbe nic nebylo, pak tu byli prvky jen tak pro nic za nic, pak nekonečný vesmír, pak vesmírné a přírodní zákony a pak nahodile to zvláštní osobní miliardé a miliardé já
Mr.scaryfruity  23.11.2011 20:12:38
Já nevěřím v Boha ale karmu. Jo, řeknete si ten se dbal na Jmenuje se Earl, ale karma existuje.Mám důkaz.. Dřív když sem byl mladší dělal sem různý kraviny s kámošema jsme srejovali na zdi a nadávali důchodcům.... V té době jsem dostal zrusu nové kolo na BMX FREESTYLE snad od té nejpracovanělší značky na světě. Když sem měl kolo zhruba rok pořád sem dělal ty věci.. Jednou rodiče odjeli do Asie a ja sem bydlel s babičkou vě městě zhruba 4 kilometry od domova. Do školy jsem dojížděl autobusem. Pokáždé jsem šel kolem svého domova a byl jsem strašně rád že jako jediný kluk ze třídy jsem takouvou věc. Jednou jsme chtěli jít s kámoškama a kámošema ven. Samozřejmě jsem si chtěl vzít své kolo.Když nastal den "srazu" dojel jsem do našeho předměstí kde bydlim všihni byli na zastávce a čekaly na mě. Já s radostí vystoupil. Po chvilce chůze jsme se dostali ke mě domu. Jelikož bydlím v paneláku máme takovou místnost "kolárnu" kam se ukládají kola. Radostně odevírám dveře a se zajíknutím se podívám dovnitř kolo bylo pryč... s Od té doby jsem se začal chovat jako normální člověk.. Po půl roce jsem dostal nové ještě lepší kolo... Nebyl to Bůh byla to karma nebo osud ? Já nevím. Ale vím že "něco" nadlidskýho je. Nemusíte souhlasit ale je to tak... s
pavel  23.11.2011 10:58:12
přesně tak, bůh je kokot
muž  deezebee  24.8.2011 0:39:37
a co dostane ten ktery byl zvrazden nejakym vrahem. co mu da ta karma?
lutre  19.8.2011 10:44:44
Bůh ti dal svobodu, on nemuže za to že jsou zlodeji vrazi, komunisté také popřeli Boha, a ve jménu ideologie páchali také ruzná svinstva, Bůh není špatný, jen ten obraz co o něn lidé udělali
Dave.J.J  20.7.2011 10:30:16
exid 9.4.2011 22:49:27kdyby byl buh tak maly deti neumiraj na rakovinu a smejdi a zlodeji se nemaj jak prasata v zite----Víš na tohle ti můžu říct jedno,proč si myslíš že tyhle svinstva může ovlivnit Bůh??Proč všechno schazujete na Boha přece to jestly budu pracovat jako poctivej člověk nebo budu krást nebo budu zabíjet lidi a znasilnovat děti to je přece jen VOLBA!!Volba každyho člověka na tyhle planetě On ti v tom nemůže zabránit ty máš přece svobodnou volbu a každej kdo takovej zločin udělá bude potrestán ale ne lidmi ale karmou!Když člověk umře a znovu se narodí tak je velice pravběbodné že když někomu v minulem životě ublížil nebo někoho zabil tak se narodí třeba postižený a nebo se mu stejna situace stane v životě..jak už tu někdo napsal...vše je dokanale skontruováno a člověk musí poznat Dualitu a vědět že existuje Jing-Jang Dobro-Zlo Tma-Světlo jedno nemůže byt bez druheho...ještě tu někdo napsal že Bůh neexistuje protože není vidět...poradím vám-zhluboka se párkrát nadechněte a pak si řekněte čeho jste se nadechly?Nadechly jste se kyslíku ktery je vsude kolem nas a je vidět???A když neni vidět znamená to že neexistuje???Zamyslete se lidi je to všechno tak strašně jednoduchy jen musíte vědět kudy jít..

Dave.J.J  20.7.2011 10:14:18
s s Po přečtení tohoto názoru jsem se hodně musel držet abych nenapsal něco jiného...Já souhlasím s tím že naboženství je svinstvo a s Bohem nemá nic společného..náboženství založily lidé kvůly politice,moci a penězům.Zneužily Ježíše a zneužily Boha.Když už jsme u toho v čem ti měl Bůh pomoci?Aby by jsi měla krásny auto?Aby si měl nadherný dům a spousty peněz...Bůh tu neni od toho aby Ti pomáhal neni ani důvod proč by ti měl pomáhat všechno v životě si musíš zařídit sama všim si musíš projít sama aby si to všechno pochopila a pak se mohla k Bohu vrátit.Bůh nam dal nejzásadněší věci a těmi jsou život a svobodná volba.Cestu si volíme mi všichni nikdo jinej.Do našich životů zasahují Andělé teda pokud jim to sami dovolíte...Musím se smát když tady čtu o smyšlenné vyšší moci-tak tomu nevěř nikdo tě nenutí aby jsi tomu věřila o tom je právě Bůh a ne naboženství...
A souhlasím s názorem Pražana ty ho nesnášíš a on tě vždycky bude milovat..je to všechno jen na tobě
Pražan  12.7.2011 12:30:10
Vidíš, nesnášíš Boha, ale On tě přesto miluje...
karel  3.6.2011 8:22:14
All Mighty: Myslím že mluvíš o něcěm jiném. Nebo se snad obracíš k tomu všehomírovi s prosbami o pomoc a věříš že ti pomůže, až ti bude nejhůř?
Al Mighty  3.6.2011 5:20:57
Hned z úvodu - nejsem vyznavačem žádné církve, žádné sekty ani nic podobného. K reakci mě přiměla tvá zloba na boha a rád bych připojil svůj komentář, se kterým nemusíš souhlasit:
V mladším věku jsem uvažoval malinko jako ty, byly mi odporné všechny ty podivné obřady a bůh - asi není, vždyť ho přece nikdo nikdy neviděl. Jak šel čas, tak jsem se občas dostal do situace, kdy jsem se k bohu obracel. Obvykle tehdy, když mi bylo hodně ouzko. V tu chvíli jsem neřešil, že se (ON) stále ještě neukázal ve večerních zprávách. Nicméně jsem pochopil, že církevní obřady jsou jen jedna z mnoha cest, které k NĚMU vedou. Ty můžeš mít svou cestu, osobní, skrytou a přesto je to téměř totéž. Když tedy jednou uvidíš, tak jako já, v nemocnici svou malou dceru zajíždět do skříně CT zařízení, možná si na NĚJ vzpomeneš. Přitom nemusíš dělat žádný obřad.
Někdo tady také v reakci píše, že v boha věřili lidé, kteří si neuměli něco vysvětlit. Mým velkým koníčkem je fyzika, ale už ne ta obyčejná "školní". Zajímám se o nejnovější objevy v makro fyzice (vesmír) a mikro (částice hmoty). Čím více jsem v tomto směru poznal a bylo mi dáno pochopit, tím více za tím vším vidím jednoduchý, ale přitom dokonalý řád. Vše do sebe elegantně zapadá a každý nový objev znamená nový údiv nad promyšleností, s jakou bylo vše zkonstruováno.
Ano dnes jsem naprosto přesvědčený o JEHO existenci, jen si JEJ představuji asi trochu jinak. ON je ten řád a zákonitosti všude kolem nás.
Aniž bych k něčemu takovému vedl svou dceru, dnes lékařku, přišla k podobnému poznání ve "své" lékařské vědě. Jen HO ve svých debatách nenazýváme bohem, pro nás je to "Všehomír" právě proto, že dal všemu jasné míry, hranice.
No a co dodat k válkám a umírání dětí? Války přece dělají lidé, kteří dostali od Všehomíra jistou svobodu v rozhodování. Samozřejmě jsou to zase lidé, kteří se při válečném pochodu zaštiťovali jménem boha. Co se týká umírání dětí a podobného svinstva, z čehož JEJ viníme, tak zde doporučuji knihu "Proč se zlé věci stávají dobrým lidem", kde je autor více oprávněný rozdávat rozumy než já, protože má dcera se tehdy uzdravila.
Na závěr bych tedy rád ještě jednou zopakoval, že má replika zde není proto, abych tě přesvědčoval o nutnosti boha milovat a věřit v něj, nejsem jeho obhájce a třeba opravdu neexistuje. Chtěl jsem ti jen ukázat, jak se tvé myšlení může (možná) měnit, tak jako to moje a že bys měl rozlišit co tě vlastně prudí. Bůh, nebo cesty k NĚMU (církve, sekty).
Měj se a až budeš v noci někde mimo světel města a bude čistá obloha, koukni se nahoru na hvězdy. Když budeš koukat dost dlouho a pozorně, uvidíš HO tam.
Ondra  18.5.2011 7:39:11
sohlasím se všema!Hlavně s Kitty každý v něco věří!Ale buh a církev to je nejvědší svinstvo!Ve jménu boha a víry se vždy vedly ty nejvědší války a křivdy světa!!!!A jsou do dnes podivejte se na islam!neni to jedno jsme lidi ne a jen kvuli víře tohle?ad se de celej buh vysrat!Stejně si ho vymysleli lidé díky tomu že si neuměli spoust věcí vysvětlit a nekdo se toho chytil a vznikla církev nejmocnější lživá a krutovládcovska organizace na světě a všech dob! s
Katty D  10.4.2011 12:06:32
no jasně, taky nevěřim v Boha, ale všechno má svůj důvod ne
exid  9.4.2011 22:49:27
kdyby byl buh tak maly deti neumiraj na rakovinu a smejdi a zlodeji se nemaj jak prasata v zite
Neznaboh  3.4.2011 9:52:52
Ano, já třeba věřím v to, že když se budu spoléhat sám na sebe místo vyšší moci, jedině tak něco dokážu.
Kitty D  3.4.2011 0:35:35
na druhou stranu, každej v něco věří ne