Já a já   3.4.2020 20:23:13
Zobrazeno: 118x

Pilot

Ahoj všici já a moje posádka jsme dříve byli za hrdiny a dnes se na nás dívají přes prsty a hlavně stojí daleko, pracuji jako pilot vrtulníku záchranné služby, dříve někteří lidé když jsem přišel domů tak mě vítali ale teď mě obchází obloukem a teď prý sepisují petici abych se odstěhoval, nejhorší je že hlasovala i nájemnice a to i když život jejího manžela zachránil letecký transport

 
Pro přidání komentáře musíte mít zapnutý javacript
Doubkův Chvátalův mlýn, Šťáhlavy 70  4.4.2020 12:53:02
http://vodnimlyny.cz/mlyny/objekty/detail/7395-stahlavsky-pansky-chvataluv-mlyn
helikoptéry  4.4.2020 12:26:26
Stalo se to již brzy po zavedení helikoptér do leteckého provozu v 50. letech 20. století, a to poté, co několika neobezřetným čumilům usekla rotující vrtule hlavu.
- o tom bych si taky rád něco dozvěděl více, byl by nějaký zdroj této informace?
Šťáhlavy  4.4.2020 12:23:41
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bohumil_Doubek_(podnikatel)
Bohuš Doubek, narozen 14.září 1986
Jeho firma Workpress původně nabízela e-razítka, stočky, razítka datová, kapesní, číslovací, textová, samobarvící, sestavovací, dřevěná Trodat, Colop a Shiny, razítko v propisce, tužce i v luxusním peru, vícebarevné otisky, reklamní předměty a gravírování laserem, ofsetový a digitální tisk, sítotisk a potisk textilu, ALU hliníkové vizitky, letáky, kopírování, laminaci a kroužkovou vazbu.[5] Celopolepy, opravy laku a colorchange vozidel nyní poskytuje v původním sídle firmy Workpress v Jesenické ulici v Plzni jeho mladší sestra Pavlína pod novým názvem Creaprint.
Zahynul poté, co se jeho vrtulník při vyhlídkovém letu zřítil na opuštěnou tovární halu na Borských polích. Při nehodě spolu s ním zahynula delegace tří thajských investorů, které na vyhlídkový let vzal – prezident Thajské asociace subdodavatelů Chanatip Surachaisitikul a vrcholní thajští manažeři Chanpim Sarutanon a Ekkarat Lekpornprasert. P
odle zjištění vyšetřovatelů v době nehody kolovalo v krvi pilota 1, 97 promile alkoholu.
okénko nadlampasáka Metnara  4.4.2020 10:53:06
Není pravda, že se osádky vrtulníků setkávají s obezřetností obyvatelstva až nyní. Stalo se to již brzy po zavedení helikoptér do leteckého provozu v 50. letech 20. století, a to poté, co několika neobezřetným čumilům usekla rotující vrtule hlavu. Dále je nutno uvést, že helikoptéry nejsou určeny k cestám do práce a domů. Pokud dotyčný pravidelně přistává a odlétá ze střechy domu svého bydliště, je dokonce vysoce pravděpodobné, že to povede k sepsání výzvy k odstěhování.
muž  oxana  4.4.2020 10:30:44
Prosím admina o smazání této pitomosti.
Děkuji
A cos čekal  4.4.2020 0:22:43
Když si obtěžoval jejich děti?