pejsek   11.8.2011 19:28:12
Rating:2 Zobrazeno: 7920x

Alkohol a psi

Jednoduše, střízlivej si na to netroufnu. Jakmile se ale dostatečně napiju a pak vyrazím směr domů, hned to jde jednoduše. Jelikož nebydlím v žádném velkém městě, je cestou okolo mě plno domů se zahradou. No a na těch zahradách někdy bývají volně pobíhající psi. Je to tak rok zpátky, kdy jsem to udělal poprvé a od té doby to jednou za čas zopakuju. Jednoduše jdu domu i delší cestou a doufám, že na nějakýho psa narazim. Pak přeskočim plot a buď mu ho vyhonim nebo se od něj i necham ošukat, ale vždycky se od něj necham hlavně udělat. Asi je to tím, že jsem delší dobu (asi 2 roky) neměl sex a tak se potřebuju nějak pořádně uspokojit a tohle je dostačující. Ráno si pak sice klepu na čelo, ale stejnak si řeknu že to bylo vlastně dobrý. Zajýmavý ale je, že když pak přes den se třeba du na toho psa podívat, tak bych si nedovolil tam nikdy vlézt že by mě třeba pokousal. Vožralej sem asi lákavej že na mě ani nešťěkaj a naopak mě vítaj. Někdy jsem se k těm psům pak jindy vrátil, ale spíš se je snažim měnit.

 
Pro přidání komentáře musíte mít zapnutý javacript
anca  18.11.2012 14:07:41
Dobra představa
Jirka  19.2.2012 15:02:35
Fantazie pracuje s je to tak-víš to nejlíp sám-chtěl by jsi to ale...prostě FRANTA BLÁBOL s jinak ale hezkej zbytek dne.
gor  4.12.2011 18:19:54
Víme, že i zvířata se páří mezi sebou různé druhy.Pes se slepicí s kočkou a podobně. Lev se žirafou ne, protože je velká a raději ji sežere,kdyby ale byla k němu výškou a neměl by příležitost neboť by si ho žádná nevybrala tak se spáří i rybou, jako jelen s babou sám od sebe v lesíku.
Niky  3.12.2011 18:04:22
Jako respektuju soukromí i názory každýho, at si dělá kdo chce, co chce, ale upřímně by lidé měli být s lidma a zvířata se zvířaty.
Homosexualita a zoofilie se opravdu srovnávat nedá. Homosexuálové jsou přirození, jsou to lidé jako my a nam může být jedno koho milují nebo koho šukají, má to prostě nějaký základ vztahu, narozdíl od zoofilie, kde je prakticky jen o ukojení svého pudu u toho se opravdu žádnž vztah nebo nějaka emoce čekat nedá. Ovšem celej tendle svět není normální, lidé sou rozmanití a individuální, prakticky se dá položit otázka "Co je vlastně normální?" Co je normální, proč je například normální se párovat žena s mužem (heterosex. vztah), proč je normální jíst u stolu? Proč je normální spát v posteli? Vyplývá to se staré zkušenosti a předávání informací z generace na generaci, je to vše ovlívněné výchovou.
STEJNĚ JAKO SE LEV NEBUDE PÁŘIT S ŽIRAFOU, NEMĚLI BY SE LIDÉ POKOUŠET O STYK SE ZVÍŘETEM. Mějte se hezký den s
fenka  3.12.2011 9:42:51
já pejskovi věřím,když jsem popitý taky dělám různé věci.například se vyslíkám a chodím tak po vesnici a zjdu i ke svému pejskovi do kotce.minule jsem ale šel po cestě a potkal se se třemi oopilci a navzájem jsme se vochytávali a líbali
pejsek  27.11.2011 2:53:40
Hele fejk to neni a tohle slovo si vymaž ze slovníku. Je to asi stejnej fejk jako to že tvůj komentář napsal sám počítač. Nevim proč maj lidi tendenci všechno, co nikdy neviděli nebo neslyšeli, nazývat fejkem. Nebo mi snad chceš říct že se tohle nikdy nemohlo stát? Že to nejde? Je to technicky nemožný? Ani jedno. Maximálně tak sám nevěříš že by to někdo mohl dělat. Věř si třeba víc na lesní víly než na tohle, ale nejsem tak debilní abych tě tu přesvědčoval důkazama, to bych mohl jít rovnou vyřvávat na náměstí.
koduro  19.10.2011 22:58:00
Tiago. Nechápu proč tu marníš čas ostatním lidem. "pejsek" má pravdu je to fake tak tu neoblbuj a vodpal!
pejsek  31.8.2011 19:39:26
Pokud tomuhle článku nevěříte, tak je to pro mě jedině dobrá zpráva, protože to vlastně znamená, že by tomu nikdy nikdo nevěřil ani kdyby se na to přišlo. Každopádně je pravda, že psi vožralý zrovna nemusej. Jenže to není jen tím, že z nich cejtej alkohol, ale ožralej člověk se nepředvídatelně chová ( dělá rychlý a nepochopitelný pohyby, vydává různý zvuky...). Mě má většina zvířat ráda, ještě mě nikdy nic nepokousalo, často si i pohladím relativně agresivního psa, kterého se ostatní bojí nebo někoho kousnul. Záleží prostě na tom, jak se k nim zachováte. A jak jsem psal, ve dne předtím bych se k nim bál vlézt. A je to přesně proto, že on pozná mojí nejistotu a bude na mě štěkat a cenit zuby. Jenže v podnapilym stavu ztrácim tenhle pud sebezáchovy. Prostě přídu k plotu, on na mě chvíli štěká, dam mu očuchat ruku, pak ho pohladim a on zjistí že se nebojim a naopak se začne chovat podřazeně. Samosebou že jsou psi ( hlavně bojová plemena), na který to neplatí, ale když má někdo jako hlídače retrívra a podobný psy, se kterejma se ještě mazlí a učí je bejt hodný, je to jenom o tom přesvědčit toho psa, že nejsem riziko a přitom jsem nad ním. Jak jsem psal, ti psi nejdřív štěkaj, pak se nechaj pohladit a vrtěj ocasem a když jdu pak někdy okolo tak mě vítaj. Stejný jako když vám příde návštěva. Pes na ní nejdřív štěká a pak se od ní nechá klidně celej den drbat.
Jinak samozřejmě je to úchylka. Je to úchylka jako spousta jiných. Sado-maso taky neni normální (kdo by se nechal dobrovolně bít) a fetiš taky ne. Jenže tady jde spíš o pohled společnosti. Pokud 20ti letej kluk ojede 14ti letou holku, někomu je pak už jedno jestli to chtěla nebo ne, pro někoho je to tak či tak nechutný a nepřijatelný. Jenže když je ta holčina vyspělá a sex jí třeba baví, má možnost kvůli téhle (a jen kvůli ní) odsuzující společnosti počkat nebo to prostě risknout a doufat, že se to nikdo nedozví. To znamená, že tito lidé tý holce celej rok zakazujou radost, protože sex v jejim věku odsuzujou.
A ještě k tomuhle: "za druhý už vidim jak jsou ty psi celý žhavý aby tě mohli obskočit!" Jako sorry ale tobě se nikdy nestalo že by ti nějakej pes začal šukat nohu? Mimochodem tenhle komplex má i 40% fen. A ti psi to dělaj jenom proto, že my jim v sexu zabraňujem (docela logicky, oni totiž nemaj žádnej horní strop). Kdybyste je pustili z baráku, běželi by za první fenou, kterou ucejtěj (maj to v genetice). Ostatně tulácký psi to tak dělaj a nejlepším příkladem jsou asi kočky.
karel  27.8.2011 16:31:37
Když má někdo úchylku že čichá ke kalhotkám tak to přece neznamená že se do těch kalhtek zamiluje a stráví s nima celý život. To je oproti homosexualitě docela rozdíl. To je ten rozdíl mezi sexualitou a úchylkou.
Tiago  27.8.2011 16:07:30
karel: to je jen o přístupu. Já jsem neřekl, že homosexualita je úchylka, záleží to na pohledu. Ale pokud nebereš homosexualitu jako úchylku, nechápu, co ti přijde úchylnýho na zoofilii nebo na fetišismu. Úchylky je negativní odchylka a odchylka je i homosexualita a snad ještě i v dnešní době bisexualita. Ale co je na zoofilii horšího než na homosexualitě fakt nechápu, když to dělají oba dobrovolně. To by potom mohla být i úchylka interraciální sex, to je taky úchylka? Asi jsem z jiné planety
karel  24.8.2011 20:48:42
Tiago: nemůžeš srovnávat homosexualitu a zoofilii. Každý člověk je heterosexuál NEBO homosexuál (případně bisexuál) a k tomu, když má nějakou úchylku, může být třeba zoofil, fetišista atd. Kdyby byla homosexualita úchylka, každý by musel být ve skutečnosti heterosexuál s
Tiago  24.8.2011 19:13:35
Nelze mluvit o normalitě, pokud pokládáme za normální věci v "normě", čili věci, které jsou percentuálně běžné a nepřekvapivé. Na druhou stranu v tom případě je nenormální homosexualita, zoofilie, ale i jakýkoliv fetiš či jiná drobná úchylka při sexu - nic proti, ale myslím si, že každý má něco svého, co se mu v sexu líbí a není v tom normální, to jsme tu pak všichni nenormální.
Kitty D  21.8.2011 13:34:14
nechcete snad říct, že intimní vztah člověka se zvířetem je normální???
Cogito  16.8.2011 19:32:39
To jako chceš říct, že i heterosexualita je úchylka?
Tiago  16.8.2011 15:45:54
Pravda je že osobně také zpochybňuji pravdivost tohoto článku a to z více důvodů, to ale nemění nic na tom o čem se tu diskutuje.
Karel: to je sice pravda, ale to, zda jde o úchylku nebo ne přeci neovlivňuje, zda je to relacionální či koitální vztah. Přeci jsou i heterosexuálové a homosexuálové, kteří hledají partnera jen proto, že si chtějí užít - to nic na věci nemění.
Veru  16.8.2011 13:55:15
Taky tomu nevěřim...
Za prvý jak už tady někdo psal,psi ožraly nesnáší a za druhý už vidim jak jsou ty psi celý žhavý aby tě mohli obskočit! s
Cogito  16.8.2011 9:58:59
Tak tohle je jasné FAKE s
Globus  16.8.2011 9:04:17
Nevěřím tomu. Psi ožralé lidi nesnášejí.
karel  16.8.2011 7:34:13
Já s tím nesouhlasím. Homosexualita není jen o sexu. Homosexuálové si volí partnera stejného pohlaví, zoofil má chuť se zvířetem jenom šukat. Sám to píšeš - "až budu moct šukat svojí holku, tohle nebudu potřebovat". To je evidentní rozdíl.
pejsek  16.8.2011 2:14:11
S tim naprosto souhlasim, podle mě je úchylka obojí, akorát je to společností vnímaný rozdílně no. A prej má zkušenost se zoofilií mnohem větší počet lidí než s homosexualitou, hlavně holky. Další věcí je že mi je spíš líto těch ostatních psů, kterejm majitelé za celej život nezajistěj šuk i přesto, že by o něj většina stála. Vždyť oni maj stejný potřeby jako lidi, ale rozhodujou za ně majitelé.
muž  Tiago  15.8.2011 15:03:35
Pejsek: no tak ti nevím - když se necháš opíchat úplně neznámým psem, tak taky nevíš, co má za nemoci, a tak - to bych nebral jako výhodu před špinavýma prostitutkama.
Ale osobně si prostě myslím, že buď je úchylka homosexualita i zoofilie, nebo ani jedno, protože mají společné aspekty - vše je dobrovolné, děje se to i ve zvířecí říši (že jiný druh kopuluje s jiným druhem, občas - výjimečně, vždyť u lidí to také není ovyklé) a nikomu to neubližuje. Vadit to může maximálně majiteli toho psa, ale to jen proto, že si lidi myslí že můžou zvíře vlastnit, jinak by mu do toho nemělo co být... Takže já říkám, že je mi to jedno - jestli s chlapem nebo se psem, dívat bych se nechtěl ani na jedno, ale když to někomu nevadí, ať si to dělá.
pejsek  15.8.2011 1:54:54
Ale já je nešukám, oni šukaj mě a kdyby nechtěli tak to nedělaj. A nebo snad chcete říct že je pes hloupý zvíře a neví co dělá? To by podle mě pro ně byla neadekvátní urážka. Jo je to úchylka, ale je, teda doufam, jenom dočasná. abych každej tejden platil za bordel na to fakt prachy nemam a porno je pro mě už docela slabota, takže si to kompenzuju takhle. Rozhodně bych toho psa do toho nenutil. Problém je že teď prostě nechci vztah a najít holku na jenom na šukání neni jen tak nebo je to ňáká špína. A já sexuálně žít prostě musim, takže beru to co mě zrovna uspokojuje. To znamená že až budu moct šukat svojí holku, tohle nebudu potřebovat.
muž  MyFuBro  14.8.2011 10:05:39
Sbohem Tiaga s s
Kitty D  14.8.2011 9:45:22
tady jde o to, že nemůžeš srovnávat sexuální orientaci s úchylkou (ano správně, podle mě šoustat zvířata je úchylný)
Tiago  13.8.2011 23:42:41
A to je zase jejich věc, ale to nic nemění na tom, že jde jen o subjektivní názor a urážet člověka za jeho názor - ač je to názor druhýho člověka - je nevychovanost a dlěají to jen zakomplexovaní blbečci, oproti kterým je zoofilie spíš božsky čistá než špatná, protože sami jsou ta největší špína která kdy existovala. A končím tuhle nesmyslnou debatu, sbohem!
muž  MyFuBro  13.8.2011 22:03:08
Já jsem taky projevil svůj názor a podle mě, až si něktří přečtou tvůj názor, budou sdílet můj názor.
muž  Tiago  13.8.2011 21:51:47
Jo, ale asi je ti vhod posuzovat kdo je a není debil podle toho, co projeví jako svůj názor... velmi pěkné
muž  MyFuBro  13.8.2011 21:50:19
Nechci posuzovat, kdo kam sahá. s
Tiago  13.8.2011 21:48:38
MyFuBro
moc děkuji za pěkné chování a dodržování etikety, to je obzvlášt vhodný příklad člověka, se kterým mám určitě potřebu diskutovat o tom, proč mi přijde homosexualita i zoofilie v pořádku, pokud se jedna o dobrovolnou věc z obou stran. Ty nešaháš po kolena ani jednomu z nich
muž  MyFuBro  13.8.2011 21:39:59
Ty jsi totální debil Tiago. Jak můžeš srovnávat homosexualitu se zoofílií?
Tiago  13.8.2011 21:03:07
Jo, ale tady nejsme u soudního dvora, že?
Tahle stránka je věnovaná lidem, kteří se chtějí k něčemu anonymně přiznat a je to prostě jejich přirozeností a zoofilie, ať Ti připadá jakkoliv zvrhlá je ve skutečnosti prostě jen odchylka a když to těm zvířatům nevadí, tak co je na tom špatného? Když to nedělají přede mnou, tak mi to nevadí s
Kitty D  13.8.2011 18:21:16
asi vám utíká fakt, že sex se zvířetem narozdíl s člověkem stejnýho pohlaví, je trestnej
Tiago  13.8.2011 14:24:15
Každej máme něco svýho s Pejsek za to nemůže jakej je a stejně tak my za to nemůžeme - pořád nechápu jakej je rozdíl mezi homosexualitou a zoofilií, když obojí je dobrovolný z obou stran - buď je úchylný obojí, nebo je obojí v pořádku, tak si konečně, lidi, vyberte s
Mně tenhle člověk přijde v pořádku, prostě má jen neobvyklou potřebu a je lepší, když to udělá než aby to v sobě dusil. A přiznat se chce taky odvahu s
Kitty D  12.8.2011 9:40:38
proč si nezajdeš někam do bordelu, nevyhoníš si u porna nebo když tak chodíš do hospod, tak proč tam nějákou nesbalíš????? Hledáš si jenom výmluvu, abys mohl dělat něco takhle nelidskýho a odpornýho